Робота сервісного центру
14 червня 2022Сервісний центр Harwind надає послуги інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Після інсталяції медичного обладнання фахівці здійснюють супровід медичного закладу з питань сервісу, а саме:
- технічного обслуговування;
- гарантійного;
- післягарантійного ремонту.
У сервісному центрі компанії Harwind працюють ліцензовані інженери. Сертифікати, отримані нашими фахівцями від заводів-виробників надають право проводити інсталяцію медичного обладнання, гарантійне обслуговування, ремонт будь-якої складності.
Термін гарантійного обслуговування варіюється від одного року та більше, залежно від виробника. Ряд брендів надає гарантію від 2 до 3 років. Термін даної гарантії можна збільшити за допомогою укладання додаткового договору на регламентований графік технічного обслуговування. Згідно з гарантійним договором інженер компанії виїжджатиме до медустанови для технічного обслуговування.
Виїзд інженера в рамках гарантійного ремонту для медзакладу БЕЗКОШТОВНИЙ.
В інших випадках виїзд буде платний, вартість залежить від віддаленості медичного закладу та складності робіт, що проводяться.
Сервісний центр Harwind має право самостійно проводити діагностику та ремонт будь-якої складності обладнання багатьох брендів (за винятком рентгенів).
***
Ми працюємо:







Наші інженери проконсультують вас онлайн та, за можливості, приймуть обладнання на ремонт.
Читати також
-
У Києві пройде цикл тематичного удосконалення "Ультразвукове дослідження пацієнтів в практиці сімейного лікаря"19 серпня 2022Метою цього курсу є навчання сімейних лікарів навичкам використання ультразвукового обладнання в своїй професійній діяльності. Завдяки цьому, лікарі первинної ланки можуть ставити більш точні діагнози вже на первинному прийомі
-
Чи дійсно підігрівачі для внутрішньовенних розчинів такі важливі в умовах бойових дій?13 квітня 2022Переохолодження пацієнта є одним із найбільших “вбивць”, бо доволі просто викликається, важко коригується. Це є аксіомою у т. зв. “trauma anaesthesia”