Робота сервісного центру компанії Harwind | Harwind cart search facebook-icon youtube-icon linkedin-icon placeholder arrow-right arrow-left arrow-up arrow-down menu close delivery safety percentage play profile history plus trash list login

Робота сервісного центру

14 червня 2022
Сервісний центр Harwind надає послуги інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Після інсталяції медичного обладнання фахівці здійснюють супровід медичного закладу з питань сервісу, а саме:
- технічного обслуговування;
- гарантійного;
- післягарантійного ремонту.
У сервісному центрі компанії Harwind працюють ліцензовані інженери. Сертифікати, отримані нашими фахівцями від заводів-виробників надають право проводити інсталяцію медичного обладнання, гарантійне обслуговування, ремонт будь-якої складності.
Термін гарантійного обслуговування варіюється від одного року та більше, залежно від виробника. Ряд брендів надає гарантію від 2 до 3 років. Термін даної гарантії можна збільшити за допомогою укладання додаткового договору на регламентований графік технічного обслуговування. Згідно з гарантійним договором інженер компанії виїжджатиме до медустанови для технічного обслуговування.
Виїзд інженера в рамках гарантійного ремонту для медзакладу БЕЗКОШТОВНИЙ.
В інших випадках виїзд буде платний, вартість залежить від віддаленості медичного закладу та складності робіт, що проводяться.
Сервісний центр Harwind має право самостійно проводити діагностику та ремонт будь-якої складності обладнання багатьох брендів (за винятком рентгенів).
***
Ми працюємо:
Центр продажів:
067 350 68 33, 067 350 67 74 (доступний Viber, Telegram, WhatsApp);
Сервісний центр:
067 350 07 53 Катерина, адміністратор Центру сервісу;
067 350 07 37 Богдан, в/о керівника Центру сервісу;
067 350 68 75 Володимир, регіональний інженер м. Львів;
067 719 73 81 Максим, регіональний інженер м. Одеса.
Наші інженери проконсультують вас онлайн та, за можливості, приймуть обладнання на ремонт.
Читати також