Робота сервісного центру
14 червня 2022Сервісний центр Harwind надає послуги інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Після інсталяції медичного обладнання фахівці здійснюють супровід медичного закладу з питань сервісу, а саме:
- технічного обслуговування;
- гарантійного;
- післягарантійного ремонту.
У сервісному центрі компанії Harwind працюють ліцензовані інженери. Сертифікати, отримані нашими фахівцями від заводів-виробників надають право проводити інсталяцію медичного обладнання, гарантійне обслуговування, ремонт будь-якої складності.
Термін гарантійного обслуговування варіюється від одного року та більше, залежно від виробника. Ряд брендів надає гарантію від 2 до 3 років. Термін даної гарантії можна збільшити за допомогою укладання додаткового договору на регламентований графік технічного обслуговування. Згідно з гарантійним договором інженер компанії виїжджатиме до медустанови для технічного обслуговування.
Виїзд інженера в рамках гарантійного ремонту для медзакладу БЕЗКОШТОВНИЙ.
В інших випадках виїзд буде платний, вартість залежить від віддаленості медичного закладу та складності робіт, що проводяться.
Сервісний центр Harwind має право самостійно проводити діагностику та ремонт будь-якої складності обладнання багатьох брендів (за винятком рентгенів).
***
Ми працюємо:







Наші інженери проконсультують вас онлайн та, за можливості, приймуть обладнання на ремонт.
Читати також
-
Метод моніторингу нейро-м’язової провідності NMT (TOF)20 липня 2023
-
Гіпотермія. Портативні УЗД у швидких. Інтерв'ю з інструктором ТССС (Tactical combat casualty care).29 квітня 2022Майк – сертифікований інструктор ТССС США, парамедик, військовий медик. Тож, ми не могли не задати Майку декілька цікавих питань щодо гіпотермії та не поділитись з вами нашим міні-інтерв’ю.