Робота компанії Harwind під час війни | Harwind cart search facebook-icon youtube-icon linkedin-icon placeholder arrow-right arrow-left arrow-up arrow-down menu close delivery safety percentage play profile history plus trash list login

Harwind: робота під час війни

05 квітня 2022

Уже другий місяць наша країна героїчно протистоїть загарбникам. Компанії, що працюють на ринку України,  зіткнулися з небаченими викликами – продовжувати діяльність в умовах повномасштабної війни. 

Компанія Harwind, незважаючи на  труднощі та небезпеку,  робить усе можливе, щоб  медична система країни працювала, робочі місця – зберігалися, а лікарі мали  можливість рятувати й лікувати людей.

 Harwind докладає максимальних зусиль для забезпечення медичних закладів України надважливим під час війни обладнанням. Зокрема

наркозно-дихальним обладнанням;

апаратами для лікування ран;

• операційними столами та лампами;

рентген-апаратами, апаратами УЗД;

ендоскопічним обладнанням;

моніторами пацієнта тощо.

Безперебійна діяльність нашої компанії також є важливою для МОЗ України, щоб максимально забезпечувати медичні заклади й Збройні Сили України життєво необхідним медичним обладнанням під час війни.

Компанія Harwind робить усе можливе, щоб економіка України  працювала в цей непростий  для всіх час, щоб забезпечити її ресурсність  після перемоги.

За час війни на сьогодні компанія Harwind:

- надала 1,5 млн грн фінансової допомоги на шоломи й бронежилети для ЗСУ та тероборони;

- своєчасно сплатила всі поточні податки в повному обсязі;

- сплатила податок на прибуток наперед за весь 2022 рік у вдвічі більшому обсязі, ніж фактично за 2021 рік.

Усі співробітники Harwind, попри повітряні тривоги,  вибухи, відсутність зв’язку,  інтернету,  перебуваючи в Україні чи інших країнах, докладають максимальних зусиль для того, щоб компанія не зупинялася й рухалася вперед.

Тому, ще одним  пріоритетом Нarwind є підтримка й розвиток нашої команди, яка працює 24/7:

Центр продажів (без вихідних): 

067 350 68 33, 067 350 07 29 (доступний Viber, Telegram, WhatsApp);

Сервісний центр (без вихідних):

067 350 07 53 Катерина, адміністратор Центру сервісу;

067 350 07 37 Богдан, в/о керівника Центру сервісу;

067 350 68 75 Володимир, регіональний інженер м. Львів;

067 719 73 81 Максим, регіональний інженер м. Одеса.

Наші інженери проконсультують вас онлайн та, за можливості, приймуть обладнання на ремонт.

Доставка здійснюється у відділення Нової Пошти, також можлива адресна доставка (залежно від регіону). Терміни доставки можуть змінюватись (залежно від регіону).

Центр навчання проводить заходи в регіонах, де немає бойових дій. Умови й терміни навчання погоджуються індивідуально. За деталями  звертайтеся за номером 067 350 66 93 (В’ячеслав).

Попереду в нас ще багато роботи з відновлення й розвитку нашої країни, медичної системи  –  задля кожного з нас, для перемоги!

УСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

Читати також